گروه نشریات دانستنی

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

درباره دانستنی آنلاین

«پایگاه خبری دانستنی آنلاین» رسانه‌ای اجتماعی است که با هدف آگاهی‌بخشی و ایجاد تاثیر مثبت در سبک زندگی ایرانی – اسلامی شکل گرفته است.

«دانستنی آنلاین» در زمینه جمع‌آوری، پردازش و انتشار اخبار، تدوین و ارائه مقالات آموزشی و تخصصی، تحلیل، مصاحبه و گزارش در قالب نوشتار، گرافیک و تصویر و به صورت چندرسانه‌ای در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، سلامت و زیبایی،  فرهنگ و هنر و … فعالیت می‌کند.

این پایگاه خبری در تلاش است با تولید محتوای سالم، صحیح و رسمی به پرسش‌های ذهنی کاربران پاسخ دهد و با کمک به افزایش دانش محوری آنان بر سطح اطلاعات کاربران بیافزاید.

در سال ۱۳۷۶ برای نخستین بار یک برنامه اطلاع‌رسانی، ارتباطی و رسانه‌ای در قالب برنامه‌ای تبلیغاتی برای یک شرکت، طراحی و در مطبوعات کشور رونمایی شد. این برنامه به دلیل بهره‌مندی از یک شید خاص که اکنون با عنوان «تولید محتوا در یک برنامه آموزشی ترویجی و تبلیغاتی»  شناخته می‌شود، بسیار مورد توجه قرار گرفت. در نتیجه چندین شرکت بزرگ در این زمینه ورود کرده و با بکار‌گیری از طرح های گرافیکی جدید آن را گسترش دادند.

ما با مطالعه نتایج این برنامه به این باور رسیده‌ایم که این پروژه می‌بایست در قالب یک رفتار فرهنگی و اجتماعی در بستر با حمایت‌های معنوی «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و دیگر سازمان‌های مرتبط و متولی ترویج و آموزش همگانی توسعه پیدا کند.

به همین منظور همگام با توسعه و گسترش فضای مجازی، پایگاه خبری «دانستنی آنلاین» به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با صدور مجوز، فعالیت رسانه‌ای این پایگاه را به رسمیت شناخت و در زمستان سال ۱۳۹۵ پروانه فعالیت رسانه‌ای و انتشار این سایت را با شماره ۷۸۸۳۹ و به نام سیدرضا جمشیدی، صاحب امتیاز پایگاه خبری «دانستنی آنلاین» صادر نمود .

همچنین این پایگاه خبری دارای لوگو طلایی و نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) از  مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با کد شامد:  1-1-700200-65-4-3 می باشد.

«پایگاه خبری دانستنی آنلاین» با نام انگلیس danestanyonline و تحت دامنه www.danestanyonline.ir فعالیت می‌نماید. ضمنا دامنه‌های   www.danestany.com و  www.danestany.ir  نیز مطعلق به این مجموعه هستند. بدیهی است استفاده از هر نام مشابه، سوء استفاده از نشان ثبتی «دانستنی آنلاین» غیر قانونی است و پیگرد قانونی دارد.

«دانستنی آنلاین» وابسته به هیچ شخص حقیقی و حقوقی چه در داخل ایران و چه خارج از کشور نیست و وابستگی را پایان «آزادگی رسانه‌ای» می‌داند. دست اندرکاران «دانستنی آنلاین»، رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود اصل دانسته و تلاش می‌کنند از محدوده اخلاق حرفه‌ای خارج نشوند.

از اینکه با انتشار مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع، ما را در گسترش فرهنگ و ترویج آموزش همگانی یاری می‌دهید، سپاسگزاریم.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

صاحب امتیاز و مدیر مسئول

سید رضا جمشیدی

آدرس دفتر مرکزی: تهران، بزرگراه شهید لشگری، کیلومتر ۱۴ ، جنب بانک ملت، واحد ۱۲

تلفن تماس: ۰۲۱-۴۴۱۸۲۵۰۴  و  ۰۹۹۰۷۰۰۷۱۹۰

ایمیل : info@danestanyonline.ir

شبکه های اجتماعی دانستنی آنلاین

ایمیل : info@danestanyonline.ir

اینستاگرام: http://instagram.com/danestanyonline

تلگرام : https://t.me/danestany_online

سروش:@danestany_online 

ایتا:@danestany_online