گروه نشریات دانستنی

مجله خبری دانستنی اقتصاد

درباره دانستنی اقتصاد

فصلنامه دانستنی اقتصاد یک رسانه اجتماعی _ اقتصادی است که با ارائه مطالب با هدف آگاهی مردم با مباحث کلان اقتصادی ملی و بین المللی همراه با انعکاس دیدگاههای کارشناسان و مدیران و صاحبنظران اقتصادی می کوشد تأثیر مثبتی درارتقاء اقتصاد پویا و توسعه محور ایجاد کند. این فصلنامه در تلاش است که با پاسخ دادن به پرسش های ذهنی کاربران و افزایش دانش عمومی اقدام به تولید محتوای سالم، صحیح و رسمی نماید تا سطح اطلاعات کاربران را افزایش دهد.

با توجه به این که یکی از مشکلات اقتصادی کشور، عدم استفاده از دانش و تجربه مدیران موفق و تاثیرگذاراست. این رسانه در نظر دارد از تمام فرصتهای موجود برای افزایش آگاهی خوانندگان خود بهره گیرد و گام موثری در جهت  اعتلا و رشد اقتصادی کشور قدم بردارد.

رسانه های مکتوب حتی با رشد و گسترش فضای مجازی در میان مردم جایگاه ویژه ای داردو برای بسیاری از اقشار قابل اعتماد تر است. به همین منظور فصلنامه دانستنی اقتصاد مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت  نمود .این مجله  در بخش ها و موضوعات مختلف از قبیل درج مقالات و رویدادهای اقتصادی، فرهنگی، ارائه گزارش ها و تفسیر های صاحبنظران، با محوریت اقتصاد تولیدمحور و نشر آگهی های رپرتاژی  و تبلیغاتی به صورت متن محور، طرح محور و گرافیک محور فعالیت می نماید..

این مجله بصورت توزیع سراسری در کشور عرضه می گردد  ضمنا حدودا ۵۰۰ نسخه به صورت اشتراکی به افراد و اشخاص اقتصادی وصاحبان مشاغل و کسب و کارهای بزرگ ۱۰۰ برند های برتر کشور ۲۰۰  نسخه به افراد مورد نظر و منتخبین آگهی دهندگان ،  مدیران  دولتی و خصوصی ارشد و کارشناسان و صاحبنظران علوم اقتصادی و افراد تاثیرگذار کشورتحویل می گردد.

۲۰۰ نسخه به سایر مشترکان مجله شامل مدیران مهم دولتی ازقبیل:

مدیران  بورس  ، وزرا ، مرکز مهم  نیروهای مسلح   ،بانک مرکزی  ،بانک ها ، بیمه ها  ، وشهرداری ها و خودروسازان ، نمایندگان رسمی شرکت ها و برندهای بین ا لمللی  ، اتحادیه ها ، اتاق های مشترک  ،اتاق بازرگانی ایران واتاق های استان ها  ،مناطق آزاد  ،شهرک های صنعتی  ،مدیران ارشد صنایع و بازرگانان  ، برج و مجتمع سازان ، سازمان استاندارد  ، پیمانکاران ارشد ، شرکت های بورسی و سهامی عام ، صاحبان برندها ، صادر کنندگان برتر و منتخبین صنعت  ، شرکت های نفت گاز و پتروشیمی ، اعضاء همگن صنایع و ستیر مدیران شرکت های دولتی و خصوصی و افراد تاثیر گذار در حوزه های اقتصادی و کسب و کار  و سایر تیراژ ۰۰۰/۱۰ جلدی تمام صفحه گلاسه و رنگی همراه با چاپ نفیس از طریق کیوسک های روزنامه فروشی در تهران و استانها توزیع و عرضه می گردد.

شایان ذکر است آگهی دهندگان محترم می توانند به ۲۰ نفر از مخاطبین و علاقمندان خود این مجله را هدیه و از طریق پست در اختیار آنها قرار دهند.

 لازم به ذکراست یک ماه بعد از توزیع نشریه مطالب آن در فضای مجازی ودر بیش از ۲۰۰ سایت منتشر می گردد.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول : سید رضا جمشیدی

آدرس دفتر مرکزی: تهران، بزرگراه شهید لشگری، کیلومتر ۱۴ ، جنب بانک ملت، واحد ۱۲

تلفن تماس: ۰۲۱-۴۴۱۸۲۵۰۴  و  ۰۹۹۰۷۰۰۷۱۹۰

 

 

شبکه های اجتماعی دانستنی اقتصاد

ایمیل : info@ecofact.ir

لینکدین : www.linkedin.com/in/ecofactiran